Nakupuj, dostaneš za odměnu tiket - ten setři a ihned získej výhru

je jiná doba, zákazník už nemá čas, chce vše ihned, mít pod přímou kontrolou (vyhrál, nevyhrál) a není již tolik ochoten za možnost nepravděpodobné výhry něco navíc připlácet ( za poštovné, kredity z mobilu). Z pohledu budování pozitivního vztahu ke značce  je nevhodné, aby bylo například 60% losů nevyhrávalo vůbec nic. To raději takto distribujte a rozdávejte jako výhru drobné předměty a reklamní dárky jiného partnera

Distribuce služeb třetí strany

- provozujete taxislužbu a zákazníky odměníte možností vyhrát si slevu na tarifu nebo celou volnou jízdu a pod. Aby jste na slevávch neprodělal a přesto chcete mít každý tiket výherní, pak zároveň (!) zapojíte nějakého externího zájemce o vaši klientelu - jako příklad uvedu restauraci. Klient v taxi vyhraje příslib panáka (dle výběru) zdarma. Musí do té restaurace si pro výhru přijít a vypít. Princip je tedy jasný a spokojeny jsou všechny strany.


Podpora prodeje zboží, konzumace
 -  při zakoupení určitého počtu ks výrobků (např. při vypití 4 půllitrů piva) obdrží zákazník jako pozornost podniku dárkový los, který vždy vyhrává: buď je zde jedno další zboží (pivo) zdarma anebo nějaký atraktivní dárek (může být avizován již na losu nebo na podpůrných plakátech)

Aktivní pozvánka 
- pokud potřebujete dostat na předváděcí akci nebo prezentaci nějakého (např. farmaceutického) zboží větší počet osob, zhotovte pozvánky s drobnou výhrou (kosmetika, potraviny..), kt. si návštěvník vyzvedne na akci a nejlépe až po ní. To zaručuje, že zvaná osoba skutečně přijde a nehodí jen tak pozvánku bez zájmu do koše

Podpora k zavedení nového výrobku  
- příklad: při ochutnávce nových sušenek na stánku dostane od hostesek návštěvník stírací kupon. Na www si může ihned ověřit, zda jeho číslo vyhrálo. Pokud nevyhrává, je dobré jej neztratit, ale zapojit do další soutěže. Slouží k vysoké návštěvě www stránek a nenásilnému zaevidování zájemce - návštěvníka do firemní databáze. 

Odměna za věrnost zákazníka 
- sbírejte body a vyměňte je za dárky. Na rozdíl od klasického věrnostního nákupu, kde za výši útraty dostane zákazník určitý počet bodů, je zde prvek hry a nahodilosti.
Tyto losy jsou specifickou odměnou za každý i sebemenší nákup. Po setření výherního pole najde zákazník body (v rozmezí hodnot 1-10). Po dosažení 20 bodů dostane hodnotnou odměnu. 


Zvýšení návštěvnosti expozice 
- potřebujete dostat na váš stánek návštěvníky? pak ať hostesky rozdají již u vchodu do výstaviště stírací kupony s výhrou a informací, na kterém stánku je výhra k vyzvednutí. 

Možnost získat při koupi něčeho významnou slevu 
- ke každému výrobku je vydán stírací los, kde jsou výhry v rozmezí SLEVA 5 – 100%. Podobný princip = roztáčené slevového výherního kola u Mountfieldu,  ale zde je počet výherních míst a tím počet obsloužených zákazníků mnohem vyšší. Můžete žádat i o zanechání dat na rubu výherního kuponu. Spokojený výherce je ochoten i dále něco nakoupit, zvl. v případě vyšší slevy. 

Vstupenka s výhrou 

- na zakoupené vstupence na sportovní nebo kulturní událost je i stírací pole, zhruba 20% výherců například obdrží za odměnu fotokartu s podpisem VIP osobnosti z této akce