Losy mohou být opatřeny čísly,  výherním kódem, odtrhávacím kuponem  -  k podpoře prodeje, zvýšení návštěvnosti www a k reklamě,  k sběru dat 'formulář účastníka) apod 
Je vhodné, aby bylo co nejvíce losů výherních (5 lidí v řadě a všichni našli  BOHUŽEL to není dobrá akce) 
K zlevnění celé akce můžete zapojit své obchodní partnery (participace logem nebo výhrou) 

Klasický reklamní los sloužící k podpoře prodeje

* s okamžitou výhrou
* s výhrou avizovanou na určitém místě v určitou dobu (výstaviště, hypermarkety..) 
* s výhrou vystavenou na stránkách internetu

Sada losů s výhrou "na plakátě" 
Jde o  výrobu "početně vytvořené pyramidy" čísel 1 ... třeba až 6 (nebo písmen A, B, C, D..) , kde 1. je hlavní výhra aco je tou výhrou (nebo cenami útěchy) se vypíše  na viditelném místě na samotné akci ...

Výhodou "jarmarečních" sad je univerzální a opakovaná použitelnost kdekoliv
a lze využít libovolné ceny a odměny cenami v soutěži. 


Výherní soutěžní arch

Netradiční stírací arch jsme navrhli pro podporu prodeje nového importovaného alkoholického cideru pro ruskou firmu v Tanzánii. Kupující podle počtu zakoupených plechovek "Kiss" setřel příslušný počet čtverečků u pokladny a mohl získat jak slevu, tak nápoj dokonce úplně zdarma (hubička) 

 

Ukázky Reklamní losy

Záznamy: 1 - 9 ze 20
1 | 2 | 3 >>