Losy mohou být opatřeny čísly, výherním kódem, odtrhávacím kuponem - k podpoře prodeje, zvýšení návštěvnosti www a k reklamě, k sběru dat 'formulář účastníka) apod
Je vhodné, aby bylo co nejvíce losů výherních (5 lidí v řadě a všichni našli BOHUŽEL to není dobrá akce)
K zlevnění celé akce můžete zapojit své obchodní partnery (participace logem nebo výhrou)
Klasický reklamní los sloužící k podpoře prodeje
* s okamžitou výhrou
* s výhrou avizovanou na určitém místě v určitou dobu (výstaviště, hypermarkety..)
* s výhrou vystavenou na stránkách internetu
Sada losů s výhrou "na plakátě"
Jde o výrobu "početně vytvořené pyramidy" čísel 1 ... třeba až 6 (nebo písmen A, B, C, D..) , kde 1. je hlavní výhra aco je tou výhrou (nebo cenami útěchy) se vypíše na viditelném místě na samotné akci ...
Výhodou "jarmarečních" sad je univerzální a opakovaná použitelnost kdekoliv
a lze využít libovolné ceny a odměny cenami v soutěži.
Výherní soutěžní arch
Netradiční stírací arch jsme navrhli pro podporu prodeje nového importovaného alkoholického cideru pro ruskou firmu v Tanzánii. Kupující podle počtu zakoupených plechovek "Kiss" setřel příslušný počet čtverečků u pokladny a mohl získat jak slevu, tak nápoj dokonce úplně zdarma (hubička)