Chytré využití stíracího prvku:

* fotky atraktivního interiéru a mapa, kde se restaurace nachází, všechny kontakty
* sleva (10 - 25%) , která platí téměř půl roku pro 4 osoby!  Takže - nemá smysl to vyhodit  
Distribuce: za stěrače luxusnějších aut na parkovištích 

..... jak by mohla vypadat efektivní kampaň.
1. Spočítat průměrnou útratu. Motivovat k vyšší útratě. Evidovat a vyhodnocovat..
2. Reklamní kampaň na akci - od lokálního tisku po označení prodejny, kde se akce koná

  Obchodní Centrum praha Černý Most - srpen 21

Fotogalerie: obchodní centra

Výherní soutěživá forma je vždy emotivní podpora prodeje zboží nebo služeb (očekávání, napětí, překvapení) - která se mimochodem dlouho pamatuje - pro zákazníka každého věku a je tedy vhodným doplňkem pro podporu prodeje Vašeho zboží a služeb. 
Zhotovujeme již 12 let
reklamní stírací losy, vouchery, karty s variabilními  kody, pozvánky, novoročenky i kalendáře se stírací vrstvou. Přijímáme bjednávky již od cca 100 ks (firemní akce, odměny, novoročenky..), ekonomicky jsou výhodnější počty mezi 2 000 - 100 000 ks
Orientační ceny pro "vizitka 4/ 0" najdete v části Ceník ,  provádíme personalizaci dotiskem číselných řad a  proměnlivých kodů. Výhry roztřídíme nebo složíme do sad (balíčky, sestavy)  Výrobní termíny se pohybují od 5 - 15 prac dnů. Kalkulace na přesnou velikost, počet ks a varianty výher zpracujeme a dodáme do hodiny. Na přání navrhneme kompletní grafiku na klíč.

(proklikem na fotografii se dostanete do uvedené sekce výrobků) 
Klasické zákaznické losy

s cílem podpořit prodej, vč. variabilních prvků (číselné řady, kody) , s odtrhávací perforací, výsek na kreditní kartu i netradiční formáty
Registrační karty s variabilními individ. kódy
  (zalistování zákazníka po nákupu zboží, stažení software, vouchery, nákup elektronické knihy,..)

Atypické výherní - soutěžní formy

Oznámení netradiční -  těhotenství, pohlaví dítěte 
se sonografie nebo jako loterie - kluk či holka 

Oznámení, svatební oznámení, novoročenky

a také dodání celé akce na klíč 

od poradenství (co je vysoce efektivní) , grafického návrhu až po finální postery, letáky a losy 

 (zalistování zákazníka po nákupu zboží, stažení software, vouchery, nákup elektronické knihy,..)

Fotogalerie: .. poslední realizace

Realizace - ukázky stíracích losů

Záznamy: 1 - 18 ze 59
1 | 2 | 3 | 4 >>